Emner: hjemmehjælp
Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2017, 01:07   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af majs Se meddelelser
Ja, der er ved Gud mange udtryk, som selv visitatorer og sagsbehandlere ikke kan skelne i mellem.

Jeg har min hjemmehjælp ( praktisk hjælp) og hjemmepleje ( personlig pleje) under serviceloven § 83. Ved at jeg har både praktisk og personlig hjælp, har jeg mulighed for fleksibel hjælp.

Beder du om privat udbyder skal kommunen stå inde for, at firmaerne de har godkendt, arbejder under fuldkommen ordnede former. Det kan aldrig blive dit ansvar at forholde dig til det.
Det er alene kommunens ansvar og skulle der være noget, så må man henvende sig til kommunen om det, i egne og andres interesse.

Du kan bede visitator om en liste over de firmaer der godkendt i din kommune og så kan du vurdere dem, i ro og mag, inden du beder om at skifte.



Lykke til
fra
majs
Tusind tak, jeg bor i København , som ved gud ikke er nem at hitte ud af.
Siden dit sidste indlæg googlede jeg og så her, at de skulle have givet mig en pjece på de private levenrandører, men det fik jeg ikke!

Jeg orker ikke klage, dels fordi jeg ikke orker men også fordi det bare fører en sag i langdrag.
Jeg vil ,hvis jeg orker i morgen bede om den liste du henviser til ,men jeg har så meget andet jeg skal først, men jeg husker det du skrev, så Tusind tak
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat