Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2015, 20:25   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Men også mange tak til alle I kloge hoveder der på trods af jeres egne problemer og sygdomme bruger så meget tid på at hjælpe andre, for uden jeres indsats ville K10 jo ikke være meget værd.

Håber at I er stolte af hvad I gør, jeg er i hvert fald meget imponeret.
Dette støtter jeg fuldhjertet op om...siden ville ikke fungere uden alle dem som gider bruge deres sparsomme og til trods for egne problemer...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Man kan jo drømme om at K10 snart kan lukkes "mission completed" ikke mere behov, men desværre virker det usandsynligt, da det virker som om behovet for siden bliver større for hver dag.

Derfor ønsker jeg K10 et forsinket tillykke med fødselsdagen og ønsker at vi kan have K10 blandt os i mange år ud i tiden.

Endnu en gang tak og Hip Hip Hurra

Tro mig...det har jeg drømt om igennem mange år og gør det stadigvæk...

Jeg tror desværre at du har ret...det ser sørgeligt nok ud til at behovet bliver større for hver dag der går

Samtidig bliver det sværere og sværere at hjælpe folk....da både kommuner og ankestyrelsen fortager forkerte afgørelser....alt sammen i økonomiens navn...

Førhen kunne man i det mindste tvinge en kommune til at overholde loven....det er ikke så let mere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat