Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2015, 19:40   #15
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Tillykke og mange tak

Jeg vil ønske os alle sammen et stort tillykke med at vi er så heldige at der findes en side som K10, selvom det som Web skriver er sørgeligt at det overhovedet er nødvendigt.
Det er svært at forestille sig hvordan alle de mennesker der i tidens løb har fået hjælp på siden skulle have klaret sig uden K10.

Jeg er selv i starten af mit eget forløb, men efter mit møde med K10 en del mindre naiv end tidligere.

Mange tak til især Web for at oprette K10 og holde siden flydende i så mange år til glæde for alle os andre.

Men også mange tak til alle I kloge hoveder der på trods af jeres egne problemer og sygdomme bruger så meget tid på at hjælpe andre, for uden jeres indsats ville K10 jo ikke være meget værd.

Håber at I er stolte af hvad I gør, jeg er i hvert fald meget imponeret.

Man kan jo drømme om at K10 snart kan lukkes "mission completed" ikke mere behov, men desværre virker det usandsynligt, da det virker som om behovet for siden bliver større for hver dag.

Derfor ønsker jeg K10 et forsinket tillykke med fødselsdagen og ønsker at vi kan have K10 blandt os i mange år ud i tiden.

Endnu en gang tak og Hip Hip Hurra

Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat