Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2010, 10:21   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Som jeg læser artiklen på tv2news... så kan jeg få den tanke at der står en tjener 450000 kr selv.. og får 300000 oveni, fra staten som tilskud...

så er det jeg tænker.. er de så dumme at de tro at hr. fleksJensen, tjener årsløn på 450000 kr. og selv score tilskuddet oveni... glemmer de at huske på at det er arbejdsgiveren som indkasserer tilskuddet på de 300000,??? hæng mig ikke op på om regnestykket er korrekt..

Men der er ingen tvivl om at de er ved at forsøge at skabe en stemning for at aflive fleksjob, og lade syge folk sejle deres egen sø..
Huldra, det står også på den måde.... og det er jo totalt misvisende..
Jeg var startet på en mail til tv2 om at de skulle tage at undersøge det og så smide facts på bordet istedet for at løbe med en halv vind.. men smed så mail i skraldespanden... for vil de hetze så hjælper min lille mail ikke en dyt

Hvis de har fået de tal fra Inger S så er hun sgi da mere dum end jeg troede hun var ....

Men når det er sagt, så er det mange penge .. men har de været direktør før så kan de jo komme i flexjob som direktør med max tilskud..

Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat