Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2010, 09:25   #8
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Har snart nok af

den her hetz mod os der er hægtet lidt eller helt af arbejdsmarkedet!

Virker da i den grad som om regeringen de sidste år bare er ved at varme op til at flexere og fp bare skal leve for 5000 pr. mdr. så vi ikke ligger nogen til last og ikke bare er gøgeunger..

Gøgeunger..for hulan da jeg har haft et arbejdsliv der startede (uofficielt) da jeg var 10 år gammel - da gjorde jeg rent - i min mors navn (og til hendes pung) -gggg-
og da jeg så som 37 er uheldig at passe mit arbejde - lige rigeligt og ender med denne arbejdsskade - gør jeg stadig alt hvad jeg kan for at have et job...jeg læser videre (men må opgive pga. mine arme) - så prøver jeg som selvstændig - går heller ikke og nu er jeg ledig i flex (det blir man bare rig af)

- jeg har endelig anerkendt at jeg ikke kan jobbe mere - det er en lang og meget meget svær process. Og nu skal man få det dårligt fordi man beder om hjælp?
F..... NEJ! jeg har også betalt til dette samfund - alle mine år - og arbejdet meget og hårdt!
Jeg er ingen gøgeunge - jeg er et menneske der har givet alt - givet for meget og pga en arbejdsgiver der ikke havde styr på sikkerheden, sider jeg nu her.....og har ødelagt mit liv -
Jeg vil ikke skulle have dårlig samvittighed også - nægter!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat