Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2012, 14:04   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Smile

Tusind tak for alle jeres beskrivelser af besværet med at leve med en senhjerne skade. Jeg har været i kontakt før med hjerneskadeforeningen, og er også medlem her. Skal måske prøve igen?

Men nogen gange er det svært at vide hvor jeg skal vende mig hen, da han også lider af epilepsien, men er også her medlem af epilepsi foreningen, så jeg kan vel bare starte et sted

Min søns hjerneskade gør at han ikke husker så godt, noget som er sket for 2 uger siden måske, er væk. Han klare dog sig selv i eget hjem, med hjælp fra mig med ting som at læse og forstå breve, oprydning og andet.Måske også doven?

Hans størte problem er koncentrationen ved længere samtaler, her står han af. Hans søvn er heller ikke for god, pga medicin for epilepsien, så han går sent i seng og står sent op

Han har en super super fin lugtesans, og hans hørelse er også super, er i tvivl om det er skaden? eller medicin?

Tusind ting som mangler at få oplysning om, og vores kommune har ingen hjerneskade rådgivning. Var på et tidspunkt tæt på at komme på Espelundens hjerneskade afd, men den nåede lige at lukke

Jeg må vente og se hvad tiden bringer. Men tak for jeres input. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat