Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2015, 17:32   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved ikke om du kan få en samtale ud over i telefon...når det kommer til udbetaling danmark...og det er jo dem som skal kontrollere førtidspensioner....det er ikke kommunen der skal det...

Prøv evt at forklare din situation...at du mangler den sikkerhed at du ikke mister din pension hvis du arbejder lidt ved siden af...evt om du kan få det på skrift...

Det at damen siger at de ikke vil røre ved din pension hvis du arbejder lidt....jamen det er sikkert sådan de gør nu....og det kan du sikkert regne med...

Så er det kun hvis de i fremtiden ændre deres fremgangsmåde...at det kan blive et problem..

Jeg kan bare ikke fortælle dig at det er 100 % sikkert....da der står i loven hvad de kan gøre...at hvis man kan blive selvforsørgende herunder i et fleksjob ja så kan de frakende pensionen...

Men der er jo mange som arbejder ved siden af deres pension....som ikke får taget den...så det kan åbenbart lade sig gøre...

Jeg ønsker bare ikke at lyve over for dig...ved at sige at det er 100 % sikkert...ikke sådan som loven er i øjeblikket...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat