Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2012, 04:28   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Problemet er så bare at så vil det intet have med den reform vi ellers snakker om at gøre...den der er kommet fra regeringen....da det grundlæggende er et sparerforslag...fordi riget fattes penge...og ikke en reform..

De vælger så bare at kalde det en reform....så det glider bedre ned...da ordet reform jo er et ord der betyder at man vil lave noget om men til det bedre...

Det fremgik også af debatten på DR2 i går aftes....at det er et spareforslag...hvor man kan hente 3.5 milliarder kr...på længere sigt..

De har så bare valgt fordi de radikale ikke vil være med på at millionære skal betale mere i skat....ja så kan man jo bare lade de i forvejen fattige betale for den krise.....som iøvrigt er skabt af smarte/måske ikke så smarte spekulanter og banker...og ikke af de fattige...

I stedet for at skrabe pengene ind via de i forvejen fattige...ja så kunne man jo lade de multinationale selskaber begynde at betale skat i danmark....i flæng nævnes...nestle, mcdonald, q8, statoil osv osv...

Inden nu der kommer nogle og fortæller at nogle af disse selskaber da betaler skat i danmark....så ved jeg godt at der er enkelte af dem der betaler 0.00001 procent af deres indtjening....
Jeg tænkte nu at man kunne kræve at de betaler som alle andre her i landet....murermesteren, autoforhandleren, tømmermester osv osv...

Man kunne også....og jeg ved godt at dette ikke kan lade sig gøre pga de radikale.....men lade alle dem som fik de mere end store skattelettelser i de forgående år.....betale det samme i skat som de gjorde i 2008...

Vi kunne stoppe deltagelse i den vandvittige krig vi er med i...og hente rigtig mange penge ind af den vej...

Se så kunne vi faktisk tale om at vi ville have råd til at behandle alle....også fra starten af så folk ikke blev så syge som de gør af at de ikke bliver behandlet...

Men når det skal være en sparerplan....ja så tvivler jeg på al den snak om behandling der bliver talt om...faktisk bliver til noget som kan mærkes af borgerne...

Det bliver nemlig mere end dyrt at betale de teams som man skal oprette...hvis der skal være flere personer om en borger i sådan et team...

Et problem jeg kan se i din reform Experimental....det er at du ikke har hevet nok penge ind til det du vil....forudsat at du kun ville skærer i pensionen til 12.000...
Alene den behandling du skriver om ville koster mere end det du ville kunne skrabe ind...

Nåå klokken er mange og jeg vrøvler sikkert med al det jeg har skrevet...

Sov godt..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat