Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2013, 21:52   #39
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Ja, har papir på flere diagnoser såsom hypermobil, spondylolistese, gigt forandringer i ryggen osv.

Jeg kender intet til psykiatriske diagnoser, så ved ikke lige hvad jeg skal mene om det. Jeg kan jo ikke ændre en diagnose der er givet, uanset hvad jeg selv føler omkring den.

Er der andre her der har denne diagnose, så vil jeg meget gerne høre hvordan jeres erfaringer.

Knus Frida
Jeg har en eller flere somatoforme diagnoser (funktionelle lidelser), bla stressrelateret migræne og stressrelaterede smerter pga myoser og spændinger i kroppen, slidgigt i hofter...da jeg fik førtidspension gik jeg ikke op i hvad diagnoserne dækkede over som sådan, og min pensionssag gik let igennem. Jeg fik mine hoveddiagnoser gennem forskningsklinikken for funktionelle lidelser. (mange ser rødt når man nævner Per Flink og term modellen - men for mig betød det kæmpe hjælp, rigtig god behandling og god sparring det første år...jeg havde ikke fået min pension så forholdsvis let uden de meget stærke lægepapirer derfra. Da jeg kom til klinikken følte jeg mig for første gang taget alvorligt. Jeg blev ikke påduttet antidepressiv medicin, blev meget grundigt undersøgt med masser af blodprøver, fysiske test osv og herudover 4 timer lang samtale hvor min mand også deltog).
__________________
mange hilsner

Bumblebee

Førtidspensionist siden 2009

Sidst redigeret af bumblebee; 26-02-2013 kl. 21:56.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat