Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2014, 04:37   #1232
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan sagtens få O ringe http://octopusecig.com/da/69-o-ringe

Du skal bare lige have den målt så du får den rigtige...

Det du siger med at brænderen holder en uge og at det så er lige så dyrt så smøger...ja så ryger du åbenbart kun 10 smøger pr uge for det er ca prisen på en brænder...

Så nej det er ikke særligt dyrt for brændere og holder den kun en uge...ja så er det altså stadig kun 10 smøger det ca koster...

Bruger man feks en CE4 ja så koster den ca 20 kr og det er altså for en helt tank med brænder i....så billigere kan det næsten ikke gøres...

Det med at den snørkler og bliver utæt....

Det lyder som om at du suger alt for hårdt i den....for det vil få den til at slubre og blive utæt...det er selvfølgelig kun et gæt...

Man skal ikke suge på dem som man gør på smøger...på en smøg suger man hårdt og forholdvis kort...

På en ecig skal man suge stille og roligt og i længere tid...og man kan med fordel trykke på knappen lidt før man begynder at suge stille og roligt...så brænderen kan nå at blive varm..

Det vil ikke virke i starten som om at man får noget...men det gør man....man skal bare suge i lidt længere tid...

Med hensyn til hvad der passer sammen af dit grej...ja der kan jeg desværre ikke svare dig for jeg aner jo ikke hvad du har...eller hvad de ting du har hedder...

Både tankene og batterierne har et navn...og først når man kender dem ja så vil man have en ide om det kan lade sig gøre eller ej...

Af alm tanke ja der er den jeg bedst kan lide en iclear 30S....andre jeg kender vil hellere have en iclear 30...

Min tank kan også finde på at være lidt utæt i bunden ned imod polen på batteriet....men det er ikke noget der betyder det store....og man tørre det bare af engang imellem...

Jeg havde lige da jeg startede også problem med at den hurtigt kunne slubre...jeg startede også med en CE4...

Mit problem var at jeg sugede som jeg plejede på mine 60 smøger om dagen...hårdt og kort...

Der skulle lige lidt tålmodighed til at lære at suge stille og roligt men lidt længere tid...for man følte jo ikke at man fik noget som helst ud af det...

Men når man får det lært...ja så får man mere end ved et hiv på en alm smøg...

Så jeg håber du vil give det lidt tid...og måske prøve lidt forskellige tanke indtil du finder den du kan lide...og kan bruge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat