Emner: §100
Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2015, 09:50   #12
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej. Jeg startede med at søge i 2008, og har endnu ikke fået § 100. Kommunen fik vist ret af Ankestyrelsen i 2011 eller 2012 dengang man vurderede at hvis man kunne lave mad, selv handle og vaske sig så kunne man intet få, og så startede jeg forefra igen med at søge. Sagsbehandleren hader mig, og jeg har frabedt mig hende. Jeg kan ikke få en anden. Ankestyrelsen tilbage viste sagen sidste år, fordi der ikke var ny status. Den har kommunen så fået, men fordi lægen giver mig ret i at min medicin er livsvigtig og hvis ikke jeg får den funktions nedsættende. Den ene ting som jeg har fået førtidspension for, beder hun ikke om status over? Nu har hun så bedt om en udvidet status, dog kun over 2 ting. Både kommunens lægekonsulent og egen læge skrev sidst at det var livstruende uden min medicin , og alligevel skrev hun bare at det troede hun ikke på, og sendte den ind i Ankestyrelsen engang til. Nu afventer jeg så, hvad min læge skriver denne gang. Han laver det jo ikke om, bare fordi hun vil ha det. Kvinden er syg, men desværre har hun jo ret til dette her.
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat