Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2013, 16:08   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dyring Se meddelelser
@ mawebbro
Ja det har du da helt ret i, og det er da også det der slog mig da jeg pludselig ikke var langtidsledig mere. Det vil sige der bliver som altid malet et skønmaleri, så det hele ser bedre ud.
Ja,det skal jo nødigt se ud som om der ikke gøres noget ,men måske e det en fordel for dig,tænker at man skal have de ny leddige ud så hurtig som muligt da der så er større canser for at få dig afsat

Ja, hvad gør jeg for at komme til bage efter 8-9 års leddighed,ikke meget jeg må indrømme jeg har mistet gnisten,men har lige fået pustet lidt til den ,jeg er tilmeldt nyheds brevet fra - ja det ved jeg ikke lige hvad det hedder men det er komunnen der sender det ud.

har været til møde og så lige hvordan sådanne et kunne se ud ,der blev sagt at der kommer flere og flere job på mindre timer,der var et på en time,hvor man skulle gå en skole igemmen og lukke den af,det var da ikke så tosset,bort set fra at jeg skal have flere timer men max 10 time.

Tiden må vise hvad det kan give ,det meningen at man skal kontakte sagsbehanleren hvis der kommer et job man kunne tænke sig.Så formidler de komtakten.
Og nu jeg lidt i trivel om hvad jeg skal mene om det.

For jeg tror det kun er job i det offenlig men er ikke helt sikker.
Selv om der ville være fornuft i at smide leddige ind og bestille noget hist og pist til praktiske opgaver,så de uddannet kan konsentrere sig om det de har læst til
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat