Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2010, 22:15   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Var det mig havde jeg ikke tøvet med at anmelde den sagsbehandler for falsk anklage, slut basta.

Ikke så meget for min egen skyld, eller samlevers skyld, men for de mange klienter der kommer efter jer.
At sagsbehandler gør sådan ved jer... hvad gør hun så ikke ved andre folks sager? Og ærlig talt tvivler jeg på sagsbehandler bliver fyret, højest en næse, der skal mere til, for det er helt sten sikkert en af de "gode" der sparer kommunen for mange penge, det eneste der kan få stanset det sjov (også fra andre sagsbehandlere fra samme kommune) er5 en anmeldelse, og evt pressen, for så vil der gå meget meget lang tid før de tør gør noget der ligner igen.

Det er naturligvis ud over en klage over behandlingen i fik, klage over den falske anmeldelse, samt ikke mindst, og måske endda næsten det vigtigste klage over at sagsbehandler NÆGTER at godtage din partners ret til, på et hvert tidspunkt at udpege en partsrepræsentant.

Det er faktisk sådan at i end ikke behøver skrive noget som helt, kommunen kan bede om det (og så skal man naturligvis gøre det) men i det borgeren siger jeg har partsrepræsentant, så SKAL! de respektere det, lige så kan man som borger vælge og vrage som det passer en, i forhold til hvad og hvornår partsrepræsentanten er partsrepræsentant, dvs man kan godt bestemme at det er partsrepræsentant der deltager til et møde, den ene dag, og den næste selv møde, hvis man har lyst til det.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat