Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2014, 14:45   #2
Thielke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Thielke er ny på vejen
Jeg vil gerne lige komme med en kommentar her.

Bliver faktisk en lille smule vred over, at du "dømmer" folk på forhånd !

Jeg har ikke lavet andet end, at forsøge at være aktiv og følge med i min egen sag siden jeg blev sygemeldt !
Min sagsbehandler har været nul og niks i forhold til, hvad der så vile ske og den hjælpe jeg har fået rundt omkring har været hjælp jeg selv har opsøgt ! Jeg har spurgt om min situation HVER gang jeg er mødt op til et møde - Hvornår ryger jeg ud af SDP og hvilken sats er der så i vente ?? Og hver gang er jeg blevet spist af met et svar som : "Der er masser tid Tine, det skal du ikke bekymre dig om"
Jeg HAR undersøgt mine muligheder men alligevel er der nogle ting jeg ikke har haft styr på ! Og kan man kræve det ?? ja, jeg spørger bare !?
Jeg skal osse lige overskue undersøgelser, arb prøvninger, børn og ALT det praktisk i hjemmet samtidig med, jeg lige skal overskue min sygdom !

Jeg er på INGEN måde en haj i lovgivningen eller systemet og tro mig, det bliver jeg sku nok aldrig !
Jeg synes det er MEGET uoverskueligt og for en, som mig er det rigtig svært, at holde rede på det hele når man samtidig er syg og døjer med korttids hukommelsen oveni !

Jeg føler mig en smule træffet af dit indlæg, da jeg også, som så mange andre, har stillet spørgsmål herinde og føler lidt, at man bliver hængt ud.

Jeg vil da virkelig overveje, om jeg vil spørge om hjælp her i dette forum mere.

Sidst redigeret af Thielke; 13-11-2014 kl. 14:49.
Thielke er ikke logget ind   Besvar med citat