Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2010, 10:28   #1
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Billig forsikring uanset social rang

Billigste forsikring gennem flere år, når man ikke kan få rabat gennem en Fagforening eller andet tilhørsforhold - BRUGSEN/FDB, såmænd, eller Co-op som det hedder nu.

1) gå på: ww.fdb.dk eller hen i nærmeste Brugs/Kvickly/Superbrugs eller en af de andre kæder/butikker der hører under FDB-paraplyen.

2) meld dig for 50 kr. ind i FDB.

3) når du modtager dit helt almindelige medlemskort med posten, så får du også info om deres andre tilbud - ellers går du nu ud på:
www.fdb-forsikring.dk, og udfylder af ærligt hjerte.
(Hvis du er uærlig kan det bide dig bagi, den dag du skal bruge din dækning, og Selskabet så kan nægte at udbetale dig erstatning, fordi du har været forsikret på falske vilkår.)

Jeg havde anmeldt skader i tidligere selskab (forsikringsselskaber vil helst have kunder der aldrig har brug for forsikringen ) og dårlig økonomi - og blev godkendt alligevel af FDB -forsikring.

Og vupti sparer jeg ihvertfald kr. 2400 om året - JO! - på min helt skrabede indbo/ansvarsforsikring, uden selvrisiko og med cykeldækning.


OBS OBS:
FDB/Co-op har lige lanceret et nyt medlemskort, hvor man kan optjene Point (til køb af diverse varer), hvis man til gengæld vil lade dem registrere dine indkøb i detaljer, og de har også indgået samarbejde om et kreditkort - Mastercard, mener jeg.
Spring IKKE på dem.

HOLD DIG TIL DET SKRABEDE HELT ALMINDELIGSTE MEDLEMSKORT DU KAN FÅ - det er primært for at få forsikringen billigt, men husker du at fremvise kortet hver gang du handler i en af deres butikker, så får du 5% af årets samlede indkøb retur omkring juletid, og den der lille check er altid uventet, og gør én lidt glad.

God dag til alle.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat