Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2016, 14:11   #5
Design
På vej til at lære K10
 
Designs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2016
Indlæg: 6
Styrke: 0
Design er ny på vejen
Tak for jeres svar. Jeg har fundet frem til at jeg har underskrevet en samtykkeerklæring den 11/3 før jeg skulle til rehabiliteringsteam. Sidenhen har jeg været i forløb hos CAB inkl. Træning, arbejdsprøvning/praktik. Dette blev stoppet af kommunen efter ca. 2 måneder da jeg nåede under en time ugentligt, og forværring.
Min sagsbehandler ringede for 2 uger siden og sagde at nu ville de stoppe forløbet da der ingen progression var og forværring af fysisk helbred. Så ville hun sende mig til klinisk funktion, der var mindst 3 måneders ventetid.
Klinisk funktion ringede allerede den 25-10-16, og gav mig allerede en tid mandag den 31-10-16. Hun oplyste at jeg nok ikke fik mine fysiske indkaldelse inden, så jeg fik adresse, tid navn på læge over telefon.
Modtog dog indkaldelsen og blanketter til udfyldning fredag den 28-10-16.
Kan se de har læst min e-journal den 19-10-16.

Syntes det hele har været lidt hektisk, og kom ind til anden læge ind jeg havde fået navnet på. Blev bare overrasket over hele situationen, og hvor dybt de gik i detaljer med private ting, det ikke har meget at gøre med min sygdom. Spurgte hvad min mand har af diagnoser (ingen) osv. Hun havde undervejs ledende spørgsmål: nå du kunne så ikke lide at være i praktik ? ( hvilket ikke er sandt, var ret glad for min praktik).

Ja, jeg ville have givet min underskrift, men det hele var meget hektisk og at de beder om min underskrift, men har læst alt om mig inden jeg bliver tilbudt en tid hos dem.

Tak for jeres svar og kommentarer.
Design er ikke logget ind   Besvar med citat