Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2013, 23:39   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hr. Grønholdt Se meddelelser
Vovse:
Inden du skriver for meget så læs lige mit indlæg i #8 og fortæl mig om Fynbus er lige så besværlig som DSB. ???
Jamen jeg læser det da gerne igen, jeg kan endda kopiere det ind herunder, mine kommentarer med blåt:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hr. Grønholdt Se meddelelser
Vovse:

Det er rigtig at der i mit link fra DSB står at man skal have sin pensionmeddelelse og pasfoto med. Og de accepterer så ikke pensionistbevis, fair nok.

Altså er vi vel enige om, at for at få lavet en DSB pensionistbevis, skal man medbringe sin seneste pensionsmeddelelse og et pasfoto.

Hos Fynbus fik jeg pensionistkort ud fra mit pensionistbevis selv om de også skulle have pensionmeddelelse. Pensionistkort Fynbus

Altså skulle du også hos Fynbus bruge din pensionsmeddelelse.

Af linket til Fynbus fremgår følgende:
"Den sidste gyldige pensionsmeddelelse
ID-kort med foto eller legitimationskort udstedt af DSB
Et vellignende pasfoto"


Men det ender jo nok jeg skal have min pensionmeddelelse med, hvis jeg gider bruge mere tid på DSB, de lever virkelig i fortiden. Og det er kun DSB der er bøvl med, men hvornår er der ikke det.

Men pensionistbevis er nemmere at have i sin pung.

Men tak for hjælpen kære venner.

Mvh Preben
Hos DSB skal man medbringe sin pensionsmeddelelse og et pasfoto.

Hos Fynbus skal man medbringe pensionsmeddelelse, ID-kort med foto og et pasfoto.

Jeg ved ikke lige hvad det er jeg misser, men jeg kan altså ikke få øje på, at Fynbus skulle være nemmere, at have med at gøre end DSB.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind