Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 13:39   #5
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
Å NEJ min sagsbehandler har fået brystkræft. det er forfærdeligt for hende som menneske men det bringer også en masse angst op i mig!!!

min sag er jo ved vejs ende og hun regnede med at indstille mig til pension nu, men hun siger jeg måske skal have en ny sagsbehandler fordi hun skal i kemo!! hvad sker der så?? hvad hvis den nye sagsbehandler er en dum person der ikke vil indstille mig fordi hun ikke kender mig som min gamle gør! går fuldstændig i panik lige nu, også med den nye reform i ryggen!

jeg er et levende nervevrag for tiden, føler ikke der sker noget som helst og er bange for fremtiden, reformen og vedblivelse i denne fattigdom. min kæreste presser også på fordi vi ikke kan flytte før der ligger en afklaring, samtidig har vi ikke råd til vores nuværende husleje og er ikke til at finde noget billigere i kommunen(lyngby) æv er så langt nede lige nu, ja igår gik jeg igang med at skrive afskedsbreve til min familie for ved ikke hvor længe jeg holder til dette pres

hvad har man dog gjort for at fortjene dette liv i *******, og alle andre som lider
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat