Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2015, 16:34   #3
jhagense
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2015
Indlæg: 26
Styrke: 10
jhagense er ny på vejen
Hej Peter
Pas på med at omgivelserne ikke hælder mere til det psykiske og glemmer dine faktuelle fysiske skader.

Er det dit ønske?
Nej
Har du eller kommunen foreslået en revalidering og dermed en forrevalidering? S.U.
Det er kommunen (Aarhus) der foreslår det
Peter, du skriver at det er utænkeligt at få bevilget førtidspension direkte fra forrevalidering UDEN en arbejdsprøvning.
Men jeg skal jo netop i jobprøvning via en af kommunens arbejdsmarkedscenter (planteskole). Altså jobprøvning i f.m. forrevalidering.....eller det er det måske ikke i den forstand ? I givet ikke er det så en virksomhedsprøvning; og den kan jeg vel ikke bare lige komme....

Jeg har bedt om aktindsigt via det kommunale system. Min advokat har aktindsigt i alt der hidrører arbejdsskadesagen.

Jeg mener at kunne forstå det skrevne og finder ikke noget "blokerende" :-)

Min advokat "er glad" for "fremdriften" i sagen og fortæller at han nu blot afventer resultatet af arbejdsprøvningen.

Planteskolen

HEj igen....
http://www.aarhus.dk/sitecore/conten...spx?sc_lang=da

der står følgende i de oplysninger jeg finder om planteskolen:
"Formålet er en udvikle og beskrive din funktions- og arbejdsevne med henblik på at opnå en tilknytning til arbejdsmarkedet. Værkstedsleder er din daglige kontakt. Desuden deltager du i opfølgningsmøder med vejleder, så vi i samarbejde med dig får et klart overblik over, hvad næste skridt i planen skal være. Du skal måske videre på en arbejdsplads uden for huset eller i gang med uddannelse"

Og hvad er næste skridt så.....
jhagense er ikke logget ind   Besvar med citat