Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2008, 01:26   #8
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Men gad vide, hvordan en sag vil forløbe, hvis man ved sit første sygedagpenge-opfølgningsmøde smækker sådan en skrivelse på bordet?

Jeg tror ærligtalt ikke min ville have set meget anderledes ud, end den gør, ud over at jeg havde undgået en længere og ulovlig kamp med kommunen helt i starten af mit forløb, i stedet for at bruge alle midler for at slippe uden om, og lade være med at følge loven mht agtindsigt og klage samt anke, ville de sikkert bare have givet sig med det samme, og have reageret akkurat som de gjorde, selv om at de fik lov at forsøge at snørre mig... og dog for jeg ville så sikkert have haft mere tillid til dem, fordi de så ikke havde forsøgt at løbe om hjørner. Det kunne ikke gå mere galt end det gjorde, i min sag ville det kun have været en fordel. Ikke fordi, nu må jeg ikke glemme at min sag er lidt anderledes end flertallets *ss* men det tror jeg faktisk ikke den var den gang.

Noget andet er så at som jeg forstår det, er det altså noget man først smider frem når man kan høre/se at de har gang i et eller andet, eller for den sags skyld har gjort noget fy... man kan jo ikke give en advarsel om at hvis de ikke følger loven med fx agtindsigts frister, så vanker der en politianmeldelse, før end at man kar klare beviser på at de inden ikke har overholdt fristerne eller har påtænkt sig ikke at overholde dem (den sidste del er så godt som umulig)
Vi skal jo huske på at også de er uskyldige til det modsatte er bevist, og vi bør som klienter ikke synke lige så lavt som dem, vi bør vise os som de voksne, og lade være med at dømme på forhånd (om end det efter mange sagsbehandlere og dårlige forløb med disse, efterhånden vil være umuligt for den enkelte, det ved jeg alt om, jeg stoler ikke på dem over en dørtærskel, ligegyldigt hvor mange nye sagsbehandlere der stopper op i snudeskaftet på mig... men fra start af)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat