Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2015, 09:56   #1
TH4814
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 4
Styrke: 0
TH4814 er ny på vejen
Tabt arbejdsfortjeneste

Hej jeg har lige et spørgsmål, og jeg håber meget i kan hjælpe mig.
Jeg har været på ressource ydelse i 20 mdr. Pga. en operation der gik ret galt, så jeg i dag har fået en Kronisk Nerveskade i foden.og her inden så længe vil jeg få udbetalt en erstatning for Mee'n grad og tabt arbejdsfortjeneste. Mee'n grads erstatningen bliver sat ind på en Sikkerheds Konto og jeg ved også godt at jeg skal betale skat af tabt arbejdsfortjeneste.
Og nu mit spørgsmål; Jeg skal jo opgive til kommunen,at jeg får penge i form af en erstatning det er så okay, MEN så har jeg hørt at de vil trække det beløb som jeg har fået udbetalt i Ressource ydelse �� er det virkelig rigtigt. For så kunne det jo være ligemeget med alt det arbejde, op og nedture jeg har haft i de 1 1/2 år jeg har været i dialog med Pt-erstatningen, erstatningsAdvokat, Skadevolder,forhenværende Arbejdsgiver,Læger, smertecenter osv.. så var det måske kommunen selv som skulle søge Erstatning, når/hvis de alligevel ta'r, hvad jeg har brugt sved og ret mange tårer på at få igennem,. For det har ikke været en let opgave, da der ikke er nogen måling på smerter fordi det er så individuelt fra person til person, men heldigvis har jeg en rigtig god og dygtig Smerte Læge. Min diagnose er Refleks Dystrofi.
Hilsen th4814
TH4814 er ikke logget ind   Besvar med citat