Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2014, 16:42   #1688
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stuen Se meddelelser
Nogen skrev (kan ikke huske hvem) at man kan "hamstre nikotin" og selv blande i den nikotinstyrke man vil have. Hvordan gør i det? Hvis jeg f.eks. køber 100 mg's, kan jeg så "fortynde" det, så det f.eks. kommer ned på 18 mg? Hvordan gør man rent praktisk?
Nu er det godt nok reklame da denne forklaring ligger hos esug.dk....det kan du bare se bort fra hvis du vil købe dine væsker og remedjer et andet sted..

http://www.esug.dk/?pageid=200

Esug er nu fin at handle med...så man kan sagtens være tryg ved at handle der...

Man skal sætte sig en del ind i det hvis man selv skal blande...så jeg vil også forslå et besøg hos www.selvblander.dk....

Velkommen til Daysi...fedt at læse fra nye dampere...ja og gamle

Jeg har også kun læst negativt om de automatiske batterier uden knap...så er spændt på at se hvad du synes om dem...

Mange gange kan folk godt være lidt negative når der kommer helt nye ting frem...vanens magt osv...så det kan sagtens være at de fungere helt fint...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat