Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2009, 16:39   #5
peter1974
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2009
Indlæg: 23
Styrke: 15
peter1974 er ny på vejen
Jeg har hørt tilbage fra DR, som vil gerne høre nærmere og har lovet at ringe i midten af næste uge. Desuden har jeg netop skrevet en mail til TV2-nyhederne, I får her en kopi af min mail, hvis nogen skulle være i tvivl om hvad jeg har i tankerne:

Til Martin Vestergaard,

Jeg skriver da jeg ville høre om TV2-nyhederne kunne være interesseret i at lave et indslag omk. den opstramning der er sket på fleksjob og pensions-området. Jeg er medlem af en internetside: www.k10.dk hvor borgere, der er i klemme i det kommunale system, forsøger at hjælpe hinnanden.

Selv er jeg kronisk smertepatient og er blevet afvist fleksjob på trods af tydelige lægelige fakta og kommunens egne vurderinger. Min sag har foreløbigt varet i over 6 år. Hvor jeg er blevet trukket rundt i den kommunale trædemølle.

Kommunerne afviser fleksjob og pensionssager i hobetal og folk bliver sygere og nedbrudte af at gå og vente på svar, hvorefter de bliver afvist på tvivlsomme grundlag, efter meget lange behandlingstider. Det drejer sig om folk der er syge pga. trafikulykker, diskusprolapser, piskesmæld, fibromyalgi etc. der bliver tvunget (bla. med fratagelse af kontanthjælp) til at søge 37 timers stillinger på trods af deres sygdomme og lidelser.

Jeg håber at høre fra dig.

MVH. peter
peter1974 er ikke logget ind   Besvar med citat