Emner: diktafon
Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2007, 22:35   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: diktafon

Jeg har fundet adressen til ombudsmanden det er godt nok en adresse til hvor man kan klage

Og da der jo sådan set ikke er en klage i det her men helt klart nogle uafklarede spørgsmål (alt efter hvem og hvordan man tolker det ) og da det jo er ombudsmanden der har svaret på de to måder at optage en samtale , ja så må det vel også være rimeligt om man skriver til ham...

han må jo være den nærmeste til at vide hvad han mener

Jeg skal gerne give det et forsøg på at få sat spørgsmålet sammen og få begge de to svar med og se om vi kan få ham til at svare, men de vil helst have fra folk med digital signatur..

Og jeg begynder at lede helt vildt efter min (som jeg altid glemmer da jeg ikke har gemt eller optaget den )

Men der kommer nok ikke lige noget fra denne kant før engang i weekenden, da mit arbejde tager en stor del af min fritid

Hvis andre er HELT SYGE!! for at sætte skrivelsen sammen så hold jer ikke tilbage , bare lige skriv det herinde så vi ikke er flere der går i gang.

Det er da lidt af en brist i loven at hvis man spørger pænt og dannet og så får nej, så gør man noget ulovligt, blæser man på pli og dannelse og bare optager , ja så har man sit på det tørre...
  Besvar med citat