Emner: Lykkepiller
Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2010, 08:38   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja det er rigtigt Helene, at man kan gøre meget selv, men vi ved også godt, at når vi står med håret dybt nede i postkassen og bare ikke kan se vejen ud så har vi altså ikke brug for praktiserende læger, der ikke aner en skid om psykiske problemer og siger, at man selv må vælge om man vil tage "lykke piller" eller ej.

Jeg er ærgerlig over at de har fået det navn og jeg er meget harm og ked af de alm. lægers inkompetance på det område!!!!

Og så hører man lige i radioen at Kbh.´s kommune, vidst nok, skal spare 50 mio. på det psykiske område, kommunen manden udtaler så at de såmænd sagtens kunne finde pengene andet steds, men syntes at dette område også skal tage del i at spare!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har man hørt mage????

Jeg husker ikke om du har været på Psyk skade stue, men hvor jeg var der var det da bare ren opbevaring. Jeg havde 1 samtale med en psykiater efter 4 dage, og han sagde bare, at jeg da var for ung, 40 år til ikke bare at smutte på arbejdsmarkedet igen. Hvad er det for en behandling ? Kan sku godt forstå, at der er mangel på sengepladser på de psykiatriske hospitaler eller herbergerne for den sagsskyld. Ved fra en, der indlægges "løbende" at det ikke er meget bedre "inden for murerne", så man kan ligeså godt gå derhjemme som hun siger.

Det er bare ikke alle der har ressourcer til at hive sig op i nakkehårerne, det har jeg heller ikke selv mange gange i løbet af en dag, men så nytter det bare ikke at vi har et system der ikke forstår os overhovedet. Vi kan så komme til psykiater, ja men der er så op til 6 mdr.s ventetid. Utåleligt syntes jeg.

Nå men det var lige et venstresving, men betyder alligevel meget i forhold til det eksploderende medicin forbrug er jeg sikker på.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 09-09-2010 kl. 08:42.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat