Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2011, 07:26   #764
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv Se meddelelser
Ulykkelig ejer af spritny Alfa
Stærkt handicappet får penge til bil - samtidig fjerner kommunen hans chaufførhjælp
[/B]http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...33.ece?polsoeg




Jeg læser - og lærer MEGET på K10. Jeg skriver ikke mange indlæg, da jeg slet ikke har den samme viden - og dermed kan råde andre - som andre gode omsorgsfulde og garvede brugere kan. Stor ros til jer / dem! STOR ROS !

Noget jeg dog ikke kan forstå ... !

Hvorfor linker du, Benny Gerhard, til en 10 år gammel artikel - hvor der skrives om en "øse" af en handicapbil - en Alfa Romeo 147 - som du ikke kunne få tildelt en chauffør til at køre - på samfundets regning?

Hvad må andre handicappede klare sig med? Bybussen / rutebilen, kørselsordning, en elcykel, en elscooter - eller i bedste fald - den bedst egnede, MEN aller, aller mindste og billigste bil!

Hvad har du egentlig at klage over? DINE dyre vaner straffer dine medmennesker - mange år efter. Tænker du over det?

Det er yderst sjældent jeg ser et råd fra dig, til andre fortvivlede brugere af K10.
Det er som om du KUN bruger K10 til at "køre" din egen sag, hvor du samtidig ignorerer andre medmenneskers fortvivlede råd om hjælp.

Ja undskyld, men det er altså min uforbeholdne mening til en "Ulykkelig ejer af en handicapbil" - en Alfa Romeo 147 ...

Nu skal man nok lige passe på ikke at dømme nogen før end man har læst hele tråden og alle artikler og set alle indlæg der er omkring Bennys sag ..

Jeg ved godt der er meget at læse og se igennem men ikke desmindre så kunne det være at man dømte anderledes hvis man lige gav det et go og tjekkede det hele ..

Og lad os en gang for alle slå fast, der er INGEN betingelser om at man hjælper eller råder andre på siden for at få råd og hjælp selv eller bare støtte ..

nogen har sager der er så lange og groteske at de simpelthen har rigeligt med at holde sig selv oven vandet og overleve en hverdag ..

Desuden vil jeg lige pointere at medierne pt er ved at få øjene op for kommunernes brug af lægekonsulenter og det kan vi for stor del takke Benny og også Lena for, mange ønsker ikke at stå frem med deres personlige sager og lægge sig selv til skue for hele befolkningen med økonomi helbred og hvad der ellers er nødvendigt for at få medie interesse for et område, det har folk som Benny og Lena hele tiden gjort...

Hvis ikke de havde gjort dette var vi ikke kommet et skridt videre så når man dømmer folk som feks Benny så skal man nok lige huske på at det er sådanne mennesker som ham der kan forhåbentligt være med til at påvirke magthavere så vi får en ordentligt lov om lægekonsulenter desværre tager det så mange år og tæer så meget på folk at de sjældent selv når at få glæde af deres store arbejde...

og os som har fulgt Benny hele vejen ved at der bestemt ikke er tilkommet ham noget som er uberettiget tværtimod ... kommunen har sparet MANGE penge på hans bekostning og når man har et 100 % handicappet menneske der dage end ikke har råd til mad så tror jeg vist ikke man skal snakke om luksus der koster nogen noget .. og så gammel en artikel , mon ikke det er for at vise hvor grotesk det er , i stedet for at hænge sig i bil mærket så skulle man måske lige hænge sig i at man tilkender en handicap bil (for det er jo det som det drejer sig om ) men fjerner muligheden for chauffør og så er det jo hul i hovedet for hvad hulen skal et menneske med en bil som de end ikke kan komme ind i uden hjælp ???

Man skal ikke dømme her uden at kende til det hele så som andre skriver god læselyst .. og kom igen og fortæl os andre der har fulgt Benny gennem mange år at det er et menneske der har

dyre vaner og straffer sine medmennesker -
  Besvar med citat