Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2013, 23:22   #168
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Og placerer ansvaret hvor det hører hjemme, hvis systemet og mange embedsmænd arbejder efter ulovligheder.

Andre fag, Flymek, VVS, EL og Kloakmestre her har vi ingen problemer med at kræve ansvaret placeret.....

.... men når det drejer sig om børn og svage medborgere, så vil vi alt andet.

Det forstår jeg ikke.!!!


Hilsen Peter
Helt ærlig Peter. Mange håndværkere sjusker helt vildt meget. Det har sandelig også været fremme i Operation X flere gange, men de får da ikke bøder, kommer i fængsel eller noget.... De kan bare lukke firmaet og starte en ny op, hvis de bliver afsløret i noget ulovligt, hvor folk gerne vil have penge tilbage.

Nu så jeg i tv i dag, at en sagsbehandler er blevet dømt for bedrageri (stjålet penge fra kommunen), det er vel en straf i sig selv, når det er noget personligt, man gør. Tænk lidt over det....

Det kan godt være, du mener, jeg og Zolskin mangler viden, men du kender os overhovedet ikke. Jeg arbejder selv i kommunen og behandler sager, så jeg kender systemet og kender en række arbejdsgange, og jeg kender og arbejder med LEAN. Så kom ikke og fortæl mig, at jeg mangler viden på det område.

Allerede i starten af denne tråd har der været flere andre, der har samme mening om, at en autorisation slet ikke vil hjælpe.

I stedet for du indsætter link til artikler osv., så fortæl os, hvordan DU kunne tænke dig hvor en socialrådgiver med autorisation ville kunne fungere??? Vil personen overhovedet kunne arbejde anderledes med en autorisation og arbejde bedre? Er det i øvrigt rimeligt at en med autorisation skal straffes for noget, som vedkommende ikke har fået kendskab til, hvordan tingene skal gøres (f.eks. fra uddannelsen eller ledelsen). Er du klar over, at rigtig mange sager som socialrådgivere arbejder med, sidder med sager, hvor man afgør de her sager efter SKØN? (det vil sige man kan ALDRIG ALTID 100 % være sikker i en sag).

Zolskin: Peter kan man ikke komme nogen vegne med. Jeg kan godt følge i det, du skriver....
og også alle de andre der har skrevet om, at de ikke kan se, at en autorisation kan gøre nogen forskel overhovedet.

Der findes allerede lovregler, der kan straffe en kommunal medarbejder personligt(eller en socialrådgiver, som det handler om her).
curls er ikke logget ind   Besvar med citat