Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2012, 21:12   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Piamus

Ja, du kan godt få din prak. læge til at henvise dig til en spec.læge, hvor din prak. læge i henvisningen specifik beder om, at få klarlagt nogle konkrete spørgsmål. Men de skal stå der konkret, et for et, der skal belyses. Og ikke for generelt! Her vil det være en en god ide hjemmefra, at have tænkt over hvad der mangler afklaring omkr., således at du får svar i sådan en henvisning, når den kommer retur til din prak.læge, som du så kan afl. til SB, som dokumentation i din sag.

Jeg mener, faktisk det bør være i en prak.læges interesse for sn patient ve og vel, hvis det er sådan at du pga. stress fra kommune får yderligere attack, som jo er et kendt fænomen for netop din sygdom, ligesom det er din prak. læges pligt, at holde din sygdom i skak så længe som muligt.

Mangle hilsner

Gunvor
Jeg er helt enig med gunvor.

Hvis din læge ikke vil hjælpe dig med dette, så kan jeg ikke se hvad du kan bruge den læge til.

Inden jeg overhovedet røg ind i det sociale system havde min daværende læge haft henvist mig til 2 forskellige reumatologer.

Da min sag nærmede sig sin slutning fik jeg min nuværende læge til, at henvise mig til en reumatolog, som jeg har været hos tidligere, for at sagen ikke skulle strande på for gamle lægepapirer.
At denne reumatolog så afviste mig fordi han anså mig for, at være færdig-undersøgt hos ham er jo en anden sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat