Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2014, 12:02   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
@C.L.E.O

Det er sådan lidt ''sjovt'' med den arbejdsevne - jeg får førtidspension men min arbejdsevne fejler ikke noget, jeg er fysisk stærk og ubegrænset. MEN, jeg kan ikke komme fra punkt A til punkt B. Jeg kan ikke komme herfra og hen til jobbet grundet min OCD. Jeg kan ikke være på en arbejdsplads grundet min OCD.

Men min OCD har INTET at gøre med, om jeg har 3 børn, 8 børn eller 10 børn.
Så den der med, at hvis man har børn, så har man også en arbejdsevne, kan jeg SLET IKKE se for mig.

Min OCD bliver heller ikke bedre, fordi mine børn fylder 18 og flytter hjemmefra.

Engang i mellem fejler man bare noget, som ikke kan måles i arbejdsevne, da det er uden for kategori.
Hvis min arbejdsprøvning var i hjemmet, jamen så ville jeg jo kunne klare 12 timer om dagen uden at få sved på panden. Men jeg kan bare ikke bruge min arbejdsevne, fordi jeg har alvorlige hæklefejl i kysen og simpelthen ikke KAN fungerer uden for hjemmet.

Men ellers er jeg stærk, arbejdsom, flittig og kan ikke køres træt fysisk og kan på hjemmefronten klare 60 timer om ugen + alt det løse. At have børn er jo nærmest en arbejdsevne på 24 timer i døgnet, fordi jeg skal stå til rådighed uanset om det regner, sner eller om børnene er syge, eller jeg selv ligger med influenza.

Og jo før kommunen fatter, at ikke alt kan måles i arbejdsevne, jo bedre!!
De fattede det i min sag - og fattede det faktisk længe før jeg selv gjorde, men det er så en anden historie.

- bare lige en lille bøvs om, at arbejdsevne og psykisk sygdom, ikke behøver at gå hånd i hånd. Man kan sagtens have en arbejdsevne på 100%, som man bare ikke kan bruge til noget.

Sidst redigeret af Ninja; 05-02-2014 kl. 12:04.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat