Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2013, 21:56   #25
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bumblebee Se meddelelser
Og det var denne kommentar jeg henviste til. Hvordan adskiller min blodprøve sig fra naboens ?
Hvordan vil du bevise hvem af os der har en funktionel lidelse/ smertesyndrom eller hvem der er psykisk syg ?
Så en artikel forleden at Fibro patienter har normalt B12 vitamin..
Så undersøger man deres rygrad og hjerne for den samme vitamin også er der pludselig stort underskud hos den patient som viste Fin B12 vitamin hos lægen..

Det er det seneste jeg har læst....

At de er ved at kredse sig ind på at finde den betændelses tilstand i central nervesystemet som de regner med vi har....

Men det lyder korrekt, da Mcs som jeg også har jo Går i Nerverne og man også regner med den sidder der den sygdom... altså løsningen til den....

Som mcs patient har feks måtte tage mange blodprøver om, pga de viste skøre tal, fordi der hvor jeg skulle have tappet blod der var der kemi...


2 blodprøver med 2 dages mellemrum, der viste 1 prøve mine blodplader var helt nede og fik beskeden du har kræft, pga den og nogle andre ting i blodprøven..

fik taget en ny, der var ingenting, var et sted uden duft denne gang fda prøven blev taget......
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat