Emner: Svarfrister
Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2015, 01:38   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har flyttet dit indlæg til en selvstændig tråd....så du ikke afsporer den anden tråd...

Har man egne spørgsmål....så skal man altid stille dem i sin egen tråd...

Nu skriver du at du har afleveret en ansøgning....men du skriver ikke hvad den ansøgning er om....og så er det jo rigtig svært at svare dig...

Men jeg kan dog sige så meget som at der ikke findes nogen frister når det gælder at sagen skal til rehabmøde...

Så hvis det er en ansøgning om førtidspension....ja så er fristen rigtig nok 3 måneder....men den frist gælder først fra sagen har været i rehabiliteringsteamet og de har givet en indstilling..

Derefter har de 3 måneder til at afgøre sagen...

Jeg går ud fra at din ansøgning om merudgifter til medicin og transport er noget helt andet end den ansøgning du spørger ind til ?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat