Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2016, 15:15   #13
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
_Ja, man kna klage i 24 timer i døgnet, men det er utrolig opslidende.
Vedr. bideskinne og snorkeskinne. I Sygeforsikringen DANMARK hører det under et. og de giver ca. 500 kr i tilskud. Herudover er der ingen tilskud fra sygeforsikringen.
Gik i nogle år til tandlæge i Sverige, og her regnes lidelserne ikke for tandlidelser, men hører under sundhedsvæsnet, da det er helbredsmæssigt kan medføre forringelse.Hvis man snorker over et vist antal gange pr. nat med mange ophold er det ødelæggende for hjertet. I Sverige tages aftryk af tandlæge, og skal hentes på lægeklinik, og egenbetalingen er 900kr. Flere gange har tandlægeforeningen forsøgt at råbe diverse sundhedsministre op, men uden resultat. .Jeg kunne dog desværre ikke gøre brug af tilbuddet, da jeg er dansk. Jeg gav sidste år 4000 kr. for en snorkeskinne.
Det er Sverige , som danske politikere ofte henviser til. Især LA og bruger det som et eksempel til efterfølgelse, dog med det argument, at vi i Danmark bruger meget mere på det sociale område. Desuden er der langt flere der i Sverige der er gået tidligt fra på arbejdsmarkedet. Det er muligt at der i Danmark bruges flere penge, men så lur mig om det ikke handler om det omsiggribende forbrug af jobcentre, og alle de "sidegevinster" det offentlige gør (mis) brug af.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat