Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2016, 12:10   #1
Tigerdyret
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-07 2015
Indlæg: 7
Styrke: 0
Tigerdyret er ny på vejen
Man tager fra de fattige...

Så sker det igen - politikerne lader de fattigste i samfundet betale for de riges skattelettelser.

Endnu en gang er det de syge og svageste i samfundet - os på FP og andre overførselsindkomster - der skal betale gildet.

http://www.dr.dk/nyheder/politik/kra...kattelettelser

Meget belejligt for regeringen eksplodere hele Christiania-halløjet lige efter denne artikel og denne problemstilling er lige så stille gledet under radaren.
Jeg har i hvert tilfælde ikke set eller hørt nogle politikere råbe op om det åbentlyse uretfærdige i denne plan.
Måske håber de bare på, at ingen opdager det, før det er for sent.

Er der virkelig ingen partier tilbage, der har den mindste smule social ansvarlighed?
Jeg tror desværre, at de er fuldstændigt ligeglade med os som gruppe - der er hverken prestige eller stemmer nok i os.

Det der gør mig aller mest ked af det, er, udover at jeg formentlig kommer til at gå fra hus og hjem, hvis dette gennemføres, at politikerne ikke regner os for noget som helst - vi er bare nogle "udskud" på samfundets bund, som de bare kan træde på, og skalte og valte med vores liv efter forgodtbefindende.

Det gør mig ked af det og godt gal i skralden - der er desværre ikke meget, jeg kan gøre ved det.
Tigerdyret er ikke logget ind   Besvar med citat