Emner: Bare en drøm
Se enkelt indlæg
Gammel 18-03-2008, 13:50   #5
Kimse
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kimses avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2007
Lokation: Mors
Indlæg: 154
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Kimse er rigtig godt på vej
Arrow Stadig en drøm

Der er jo netop fordi LAFS er blevet opkøbt af staten, foreningen blev hurtig lidt for stor med for mange lokalafdelinger, og med dette følger magt og indflydelse på hverdagen for flekser.

Hvis bare 2 er samlet kan det kaldes en forening, og de mange som ikke er mobile, skal kunne deltage efter evne og gerne over nette.


Første skal der bare findes et "navn" og et godt logo. Så skal en hjemmeside købes med samme navn. Herefter vedtages vedtægter for foreningen i enighed. Jeg kan selv lave html koder til hjemmesiden her i starten, der sidder helt sikker et par stykker derude som også kan lave hjemmesider eller bare kommer med indlæg og idéer.

Jeg vil gerne tilbyde at stå for det svære her i opstarten. Men skal have et par stykker at blive enig med. Ingen behøver at være prof til lovstof for at deltage. Her er det alene lysten der bare skal til for at drive en forening.

Her på K10 er der allerede samlet en del personer med samme interesse, der bare ikke er en forening som har planer om at få lidt mere indflydelse.

Skulle et par stykker have lyst til at deltage, så mail venligst til mig.

-------------------------------------------------------------------

Kimse ideen lyder ikke tosset, men spørgsmålet er hvordan starter man sådan en forening og hvordan søger man for at den bliver ved at være uafhænig.

Enkel - det skal skrive ind foreningens vedtægter og formål.


Sidst redigeret af Kimse; 18-03-2008 kl. 14:01. Årsag: Givet svaret som jeg glemte at skrive ind
Kimse er ikke logget ind   Besvar med citat