Se enkelt indlæg
Gammel 05-12-2009, 13:23   #89
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peter det synes jeg er en god ide og jeg syntes som du at vi springe direkte til statsamterne ...

Lige nu kæmper jeg videre med min egen kommune for jeg skal bruge noget i de svar frister ..

Jeg fik svar fra dem allerede dagen efter ..

her er det

Citat:
Til xxx

For at rette modtager får din mail, bedes du oplyse, hvem der har sendt brevet til dig om svartiderne.

Venlig hilsen

Øhhh bøøhh kan jeg huske navnet på en person der for snart et år siden sendte mig et brev næææ jeg kan ej og er det nøvendigt nej det er ej , jeg skal jo bare bruge de svar frister så jeg skriver igen .. og det er da til at grine af at det er borgerservice jeg skriver med pt ...

Peter jeg er selv klart med dig de svar frister skal være tilgængelige og det værste er at det kunne være så såre enkelt .. alle kommuner burde have en link på socialministeriets side så kunne man trykke på det og vupit så var man på svarfrister på den måde ville de også forpligte sig til at rette linket hvergang de skiftede side adresse for efterhånden er man af den opfattelse at det IKKE er meningen at borgerne skal have adgang til de svarfrister
  Besvar med citat