Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2013, 12:37   #20
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg syntes at jeres indlæg lyder som om I lever økonomisk rigtigt fint og ikke ser ud til at skulle gøre entre´ i luksus fælden.

Jeg går absolut også efter tilbud på nærmest alt, meeen der ryger nok også ofte lidt mere nede i kurven end hvad godt er. Min datter har en sød tand og da hun knokler med sin hest hverdag skal, der lidt godt til både hende og hesten indimellem. Dog ligger god mad, vin, sodavand, frugt og grøntsager jo heller ikke i den billige ende ;-)

Jeg betaler jo børne penge til mine børn, da de primært bør hos deres far, det er fint nok, det har jeg selv bestemt, da jeg ved at det er dyrt af have børn. Dog er det dyrt at bo alene også selvom jeg ikke ville kunne få meget i boligsikring hvis jeg havde børn boende. Huslejen er høj, men man vil jo heller ikke af med sin lille have og ens elskede 3 vær. rækkehus. Så med hest og dette skal man nok til at tænke over hvad penge går til ;-)

Jeg stillede også spørgsmålet, da jeg tænkte at man jo også skal til af ligge til side til pensionen, derfor også livrente tråden, men det er kun for dem der betaler top skat og det gør jeg trods alt ikke.

Tror jeg lever for 1000 - 1500 kr. om ugen, dette for mig og min datter kiggende forbi hver dag + sovende 1 - 2 gange om ugen + min søn hveranden weekend. Ved ikke om det er i overkanten?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 24-03-2013 kl. 12:46.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat