Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2022, 17:34   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Kbh2300

Hej, jeg synes ikke, du skal tænke for meget på, hvornår de skal revurdere dig. Hvis du som det lyder, er i fleksjob nu, så tænker jeg, du får et brev efter din ca. 4 ½ års ansættelse på stedet (hvis du er der endnu), med oplysning om at fleksjobberettigelsen er blevet permanent.

Man skal ikke være for nervøs for, om de kan fratage den, for det er yderst sjældent.

Jeg fik også at vide, da jeg var ledig sidst, at jeg ikke skulle tænke på det med, om det blev permanent (senere)......

Men hvis du fortsat sådan spekulerer på det, så vil jeg foreslå dig at kontakte dem (jobcentret) - men i virkeligheden er det deres job at kontakte dig (via systemet), når det skulle være tid til at vurdere. Så længe der ikke rigtig er nogen ændringer i dit helbred, så vær ikke nervøs for det. Du skal ikke skifte job efter de 5 år feks.

Jeg kan godt forstå det kan forvirre det med, hvornår de 5 år. Jeg mener selv, det er når du er kommet i et fleksjob.... Så hvis du kom i fleksjob, da du var 40, må det være omkring 44½, de bør kontakte dig. Men som sagt, det er noget jobcentret selv skal have styr på.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat