Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2016, 00:59   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan selvfølgelig forsøge at gå til ombudsmanden men de vil som regel helst have at man har klaget over afgørelsen først eller sagsbehandlingen..

Om det er god forvaltningsskik....tja det er jo et skøns spørgsmål....de fleste vil nok mene at det ikke er god forvaltningsskik....men andre vil mene at det er okay...

Personligt ville jeg klage over det....både over at blive sat op i tid...men især også over selve sagsbehandlingen...og der skal både borgmester men også hele kommunalbestyrelsen have klagen..

De skal alle vide hvad det er deres sagsbehandlere laver...

Jeg ville også skrive alle steder hvor jeg kunne komme til det....sociale medier, avis kommentarspor osv osv....navnet på kommunen og på sagsbehandleren...og ja...jeg ved godt at der er mange som ikke mener at man skal gøre dette...og sådan tænker jeg også det meste af tiden....men det her er så meget over grænsen at jeg synes det er okay at hænge dem ud..

Fair nok at man skal finde en grænse for ens arbejdsevne...men 4 timer op i tid pga der er bagt nogle kager...det er jo helt vildt..

Sådan en sagsbehandler trænger kraftigt til at blive sat på plads.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat