Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2012, 11:45   #5
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja det lyder dobbelt moralsk i min verden...jeg tror det offentlige er nogen af de værste - til at udnytte folk - gratis arbejde...

og nu er det ikke for at starte en hidsig debat...mht gratis arbejdskraft..men når jeg har skulle ha nyt fleksjob,har jeg været 1 mdr i gratis praktik...men det har jeg altid synes var fair,da man fra begge sider har muligheden for at se hinanden an....

der hvor kæden hopper af i min verden,er når folk f.eks skal arb..et halvt år gratis i føtex - det synes jeg er svineri...min mand har et firma og vi har haft en på prøve 1 mdr gratis - det gik så ikke..desværre..men ham gav vi en gave da han holdte,for at fortælle vi havde værdsat ham..

men det var kun 1 mdr....jeg vil ikke gøre mig klog på et område jeg ikke er sikker...men hvor længe ka folk blive tvunget til at arbejde gratis - i det private arbejdsmarkede..som f.eks føtex el.fabrik el.kontor...

jeg har kun selv prøvet det i for bindelse med mine fleksjob..men jeg ka gå med til 1 mdr el.3 -----hvis det har et formål....men hvis det er for at udnytte folk er det jo skrækkeligt..

hvis nogen herinde har arbejdet gratis,ku i så ikke fortælle det

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat