Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2014, 17:20   #1505
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Synes også sådan et dyrt stykke grej, mere skal komme ind i billedet, når man har dampet i månedsvis og er sikker på, at smøgerne ikke længere trækker - måske som sådan en slags 6 måneders ryge-stop gave til sig selv, eller noget i den dur. Som en belønning af en art.
Du har ret Helene, vores printer er også lige stået af, så der er nok at bruge pengene på.

Men noget jeg har lagt mærke til når jeg damper, er at den SVD falder mærkbar i power i løbet af sådan et batteri, jeg starter typisk på 5watt når jeg starter på et nyt bat. Og når den er løbet tør og jeg skal skifte batteri der har jeg så justeret den først på 5.5 watt også tilsidst 6 watt. Når det nye bat kommer i så justere jeg den så ned til 5 watt igen for at den passer til mit behov.

Der kan jeg godt se at den Provari er smart, den holder den valgte volt til sidste puff. Og jeg kan godt forstå at folk bliver glade for det. Plus størrelse har også noget at sige, den er jo mindre end SVD'en og det kan jeg godt lide

Ps. Vi er gået ombord i dine væsker, og holder lige en lille pause fra det. Jeg gav den vist for meget gas, da vi skulle smage dem. Jeg tror måske ikke det er smart at prøve smage så mange af gangen. Ens smagsløg går ret hurtigt kolde
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat