Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2007, 13:37   #4
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Tak for svaret, Zuza.

Det er rart at høre andres mening om hvad der står skrevet. Kommunallægen har i et tidligere notat skrevet "at min erhvervsevne vil være uafklaret i måneder til ½ år og at chancen for at jeg kan vende tilbage til mit erhverv som sygeplejerske som værende meget lille. Lægeligt støtter jeg tanken om et flexjob i et forsøg på at fastholde "mig" i en afklaringsfase eller evt. i det hele taget" Han skriver altså i et kryptisk og vævende sprog!!!

Jeg skylder måske lige at give en kort forklaring omkring min situation. Jeg har fået stillet diagnosen Sjögrens syndrom i feb. 07. Var nødt til at sygemelde mig på mit arbejde i feb. som sygeplejerske trods et ugentlig timeantal på 24 timer, samt sygemelde mig i mit bijob som kontorhjælp på 10 timer ugentlig. Vi forsøgte forskellige skånejobfunktioner i min afdeling, som var et ambulatorie, men jeg kunne ikke engang klare 13 timers arbejde. Og det endte med at jeg blev opsagt pga. min sygdom og at det jo ikke kunne forventes at jeg fik det bedre.....

Så nu er jeg fortsat sygemeldt og venter på at kommunen tager en beslutning om hvilken vej vi skal gå!! Fleksjobbet har kommunallægen jo sagt at han kan støtte, men omvendt siger min sagsbehandler at det kan være svært at finde et mere skånsomt job end det jeg havde tilsidst på mit gamle job, som bestod i at være siddende receptionist!!

Hilsen Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat