Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2010, 10:47   #33
Spunk
Føler sig hjemme på K10
 
Spunks avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: Varde kommune
Alder: 42
Indlæg: 49
Styrke: 15
Spunk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af forvired Se meddelelser
Kære Spunk

jeg kender ikke visitations kategori, når du får ikke "rød reje" fra kommunen, der kommer nok andre som kender dem,

ang. arbejdsprøvning i min tilfalde har psykiater skrivet, at efter hans vurdering næste arbejdsprøvning kan kun gøre mig mere syg, at min sygdom er stationær og behandlingsmuligheder er udtømte - det har hjulpet mig meget ihver fald

hvis du skal alligevel i arbejdsprøvning, så husk:
1) du kan ikke mere end du kan - og det er kun dig, der følger hvordan du har
2) vigtigste er at møde op - jeg har været nogle dage ca. 20-30 min, skulle være 3 timer
3) meldt altid afbud
4) skriv dagbog, hvor du skriver hvornår du møde op, hvordan du har det, hvorfor var du nødt at gå, hvor meget har du hvilet på stedet og hjemme
5) sendt din dagbog til sgh pr. mail, hver uge eller hver anden uge - uden at spørge om lov. Den skal i din sag!
Jeg er klar at dagbog og smerteskala er en hård arbejde, men her arbejder du for sin sag. Min sgh har sendt min 1 mdr dagbog med ansøgning om ftp.

Hold på din ret og giv ikke op!

her fra
Det lyder som nogle gode råd, dem vil jeg benytte mig af, tak

Det har dog lidt lange udsigter med arbejdsprøvning kan jeg forstå på min støtteperson.
Hun mener jeg først skal have styr på en masse ting her hjemme, før jeg kan overkomme at komme i prøvning igen.
Desuden vil beskæftigelsescenteret ikke have mig tilbage, så jeg ved ikke hvor jeg evt. skal hen.

Men jeg kan da regne ud at jeg ikke får afklaret noget som helst i år, hvis jeg først skal vente på at jeg får styr på alle de ting herhjemme, og det gør mig så ked af det.

Jeg kan ikke overskue at blive ved med at gå i uvished om min situation, og min økonomi. Jeg ville lyve hvis jeg sagde økonomien ikke betød noget, for den er selvfølgelig ret afgørende, når man har børn.

Min mand tjener ikke særlig meget, men ligger lige på grænsen for at jeg er berettiget til kontanthjælp.
Og i og me jeg aldrig har været på arbejsmarkedet, så er jeg ikke berettiget til sygedagpenge, eller dagpenge.

En revalidering fik jeg afslag på i 2007, med begrundelsen at det ikke ville hjælpe mig psykisk at komme i uddannelse. Men det har min gamle sagsbehandler selvfølgelig ikke noteret nogle steder

Jeg kan se i de få sagsakter jeg har modtaget at min journal er startet i 99.
Og er er regelmæssig skrivning i den (en masse ting jeg desværre ikke forstår), og så kommer det der undrer mig.

Fra d. 24/9-05 og frem til d- 8/9-09 er der et spring, hvor der ikke er noteret noget som helst??
Det forstår jeg bare slet ikke..
__________________
fra Spunk, Førtidspensionist pr. 1/8-11, efter 11 år i systemet.
Spunk er ikke logget ind   Besvar med citat