Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2009, 00:03   #19
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lakridsen Se meddelelser
Dit sprogbrug bryder jeg ikke bestemt ikke om, men du må jo selvfølgelig have den mening du har, det kan ingen forbyde dig...

Nu var det her ikke et spørgsmål om hvem der kunne være mest personlige, men blot om hvor trægt systemet er blevet og vi mennesker til tider ser os nødsaget til at ty til ufine metoder for at kunne opretholde en tålelig tilværelse... Jeg har små børn som skal forsørges, regninger der skal betales osv. derfor stoler jeg IKKE på at systemet giver mig den retfærdige behandling, som vi ALLE BURDE få - men som K10 er et UDEMÆRKET eksempel IKKE finder sted...

Så kan du brække dig alt du orker, men det ændrer ikke på at jeg IKKE er jeg flov over at sikre mig min fremtid sådan rent økonomisk. Siger blot at det også har sin bagside og opfordrer ikke på nogen måder andre til at gøre det samme.

Men samtidig kunne jeg heller ikke drømme om at dømme andre. HUSK at jeg rent faktisk ER for syg til at arbejde, men blot sikrede mig at min ftp gik igennem.

Så kan man vel sige at jeg outsmartede systemet, fremfor de tog r.... på mig som jeg kan læse er sket for andre herinde...

Håber du får held med din sag.

Mvh
Er da ked af hvis mit sprogbrug ikke falder i din smag

men den IQ på 70 er altså betegnelsen for at være en sinke

og ja jeg brækker mig over at et menneske kan finde på sådanne noget, kan sq godt forstå når man ser dette her, at nogen vil tænke om nu folk nu også er syge, for hvad lyver de ellers om.

men du kan vel sige dig selv, at nogen vil blive støt over at læse denne tråd, ligesom jeg er.

men kan fortælle at jeg selv i dag, har fået advide jeg er førtidspensionist pr. 1/2 2009
du kan læse min sag her http://www.k10.dk/showthread.php?t=480

jeg tror enlig du har det skidt med det, men du har ikke min opbakning til at dette er okay

men hav det godt i dit nye liv som førtidspensionist
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat