Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2009, 19:07   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg gad i hvert fald godt at have en tilknytning til arbejdsmarked, måske at kunne gøre karriere indenfor et område, få et rigtigt spændende job, en rigtig god løn, gode kollegaer, mere indhold i tilværelsen, noget konkret at stå op til osv osv. Der er så mange fordele ved at være med ude hvor det sker, så selvfølgelig sidder man da ikke og faker sig til en pension der vil gøre at man resten af livet skal sidde og vende hver en krone, grue for en tandlægeregning, en varmeregning mm, fordi ens økonomi er så stram, at der ikke må komme for meget slinger i valsen......det er sgu ikke godvilligt man ryger helt herud i yderste konsekvens.
Jeg ville da 1000 gange hellere præsenterer mig selv som arbejder, end kontanthjælpsmodtager/førtidspensionist......

Men vi bestemmer jo ikke selv over sygdomme, ulykker, handicaps mm der gør, at vi må leve på nederste trin på lønstigen. Hvis vi kunne og havde muligheden, jamen så klatrede vi vel alle sammen op af....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat