Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2014, 16:51   #1654
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, min frygt er også det bliver ekstremt dyrt. Det må nok ikke stå I konkurrence til Nicorette, så det kan godt tænkes at blive et dyrere product, så folk af økonomiske årsager vil vælge Nicorette først...

Samtidig bliver det nok også dyrt, for at holde de unge væk, selvom alternativet så kan være cigaretter. Men økonomisk, er der jo store fordele ved, at folk vælger cigaretterne, frem for nikotinprodukterne, generelt.

Om det bliver et lægemiddel eller et nydelsesmiddel, er nok ligegyldig for prisen. Dog håber jeg personligt det kommer ind under kategorien nydelsesmiddel, da det vil blive lettere at have med at gøre for forhandlerne - bliver det et lægemiddel, får Apoteket monopol på nikotinen, og så kan det ikke betale sig for forhandlerne at sælge det, da det bliver alt for bøvlet. Så vil man måske få en supermarkedsmodel, som man ser I dag hvor man kun kan købe 10 panodil, næsespray og Nicorette mm, til ågerpriser.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat