Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2010, 12:52   #65
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Men hvad stiller man op med folk der bare ikke VIL arbejde, folk der ikke kan se meningen med et arbejde, og som for alt i verden vil undgå at arbejde, og som hellere end gerne vil fortsætte på kontanthjælpen?
Nu har jeg ganske ufrivilligt været på kontanthjælp i 4 år grundet en træg kommune og dumme mig der ikke kunne lovgivningen ..

Og tro mig jeg tager til hver en tid min ledighedsydelse også selv om den ikke er meget større men jeg har andre rettigheder end da jeg var på kontanthjælp og sagsbehandlere behandler mig på en anden måde (det gjorde de så også da jeg var på kontanthjælp NÅR de fandt ud af jeg kom fra arbejdsmarkedet) og alene den behandling gør at jeg ikke syntes at vi kan gøre noget ved dem der gerne vil være på kontanthjælp for jeg tror ganske enkelt ikke på den der ALLE .. dem ...

Der er nogen selvfølgelig er der det , men allerede i dag er de jo aktiveret og hvorfor være aktiveret i over 30 timer om ugen for en skaldet kontanthjælp og med en dejlig stor rum meningsdannere i landet på nakke samt Inger med pisken og mange gange også lidt fritidsarbejde i form af jobansøgninger osv .. nej jeg tror ikke på den ... men lad os opfinde en maskine så vi kan finde ud af hvem der lyver og hvem der ikke gør, for hvad når en der i virkeligheden har det psykisk dårligt bliver udråbt som en af dem der ikke gider af en eller anden tilfældig slagter der kalder sig sagsbehandler ?? hvad skal der ske med dem ? skal de være 21 år i systemet som dig ?? nej vel .. men jeg er ganske sikker på at der også vil være mennesker i dit netværk eller din opgang eller hende nede i irma som mener at du dengang du var på kontanthjælp ganske enkelt var der fordi du ikke gad at arbejde ...

Tænk på alle dem i sygedagpenge systemet som kommer kravlende på knæ og har oceaner af lægepapir de bliver ikke troet over en dørtærskel .. så ve den kontanthjælps modtager der siger jeg kan ikke men ville godt... ingen vil sq da tro det og vi har faktisk folk her til lands der har været så syge at de er døde i aktivering .... dem skal vi nok komme til at se flere af ..
  Besvar med citat