Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2010, 10:58   #17
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 18
AnnetteH er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Håber da du kan læse det er TÆNKTE situationer, ikke?
Og at jeg generelt bare sætter spørgsmålstegn til de grænser der skiller lovligt og ulovligt og den fine balancegang der ligger i det...
Blev bare lidt bekymret da du skrev, ,,at du blev rystet og samtidig glad for din pension'' og troede et øjeblik at du havde misforstået konceptet ''hvad hvis man'' gik ud på...

Tror alle her har fået deres pensioner helt legalt, da det også ville være helt umuligt at snyde, da ens læger jo er de bærende elementer og alt skal kunne dokumenteres.

Men vi har faktisk før diskuteret en lille pussighed, nemlig dén, at det feks kan give bagslag bare dét at være pæn!
Flot hår, make-up der sidder og smart tøj, kan direkte føre til mistanke hos kommunen, lidt som, man kan ikke være pæn og syg samtidig!!
Og snyder man så, hvis man dropper make-up'en og hopper i slumretøjet hvis man skal møde op på kommunen?

(For ikke at blive dadlet pga misforståelser, så har jeg ikke haft personligt fremmøde på kommunen i 10 år)

Ok, der har været en enkelt gang på de 10 år. MED make-up.
Kan godt læse tænkte siturationer og hvad hvis, men syntes samtidigt at det er skræmmende at have disse tanker, for hvor langt er der fra tanke til handling...

Og du har ret i at nogle sagsbehandler nok tænker i udsendene også.
Selv har det ikke været det store problem, da jeg ikke er den der går med makeup til dagligt, pænt tøj, tja det er jo en smags sag, tror mine unger til tider menere mit tøj høre hjemme på et musserum, så længe er det vist siden at jeg sådan rigtigt har kunne gå ud og flotte mig med nyt "hverdags" tøj.
Og dersværre er der personer som det faktisk lykkes at få "snydt" sig til en pension..... med snydt menere jeg at vedkommen gjorde sig meget dårliger end h*n faktisk var.

AnnetteH
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat