Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2010, 15:53   #46
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Hej Viva,

Puha har lige læst hele tråden igennem og jeg føler med dig

Jeg har ikke prøvet at blive moppet på en arbejdsplads. Men jeg har prøvet det i folkeskolen hele mit liv (fordi vi flyttede hele tiden og jeg derfor altid var den "nye".)
På min forrige arbejdsplads var der dårligt miljø. Jeg var tillidsrepræsentant. vi havde en fyr ansat der var tunghør. De andre kollegaer de råbte og skreg og hylede og grinede, for når man var tunghør, så var man jo også dum.
Jeg var tillidsrepræsentant, men desværre ikke for ham. Jeg kunne ikke holde min mund og sagde til dem at jeg følte de var grove ved ham. Men nej, de mente det jo kærligt. Ja jeg skal love for det var kærligt. Hver aften når de andre var gået, så sad han med tårerne ned over kinden.
Vi havde psykolog på afd. pga. dårlig ledelse og miljø. Jeg måtte også slås med mine egne ting. Og efter 1 år, røg jeg ned med flaget. Først fysisk (indre blødninger) og så psykisk. Jeg havde PSTD tidligere i mit liv, og var måske lettere at få ned med sejlet.
Anyway, jeg bad selv om min fyreseddel og fik så en måned ekstra som erstatning. Og min chef konkluderede også at jeg nok ikke var så god til mit fag som jeg selv syntes. Men jeg har mails fra ham hvor jeg er en Gud og endelig er der en der kan løse det hele. Men det sidste blev nævnt i kampens hede.
Så jeg føler mig utroligt lettet over at jeg kom væk derfra.
Det tog mig 2 år at blive nogenlunde rask igen. Jeg er ikke helt fri af stressdepressionen. Men fri nok til at arbejde.
Jeg har været på en arbejdsplads med dårligt arbejdsmiljø en gang mere siden. Jeg klarede det. (Jeg blev ikke mobbet, men der var dårlig stemning) og så blev jeg fyret- fordi jeg tit er syg (Jeg har en sjælden sygdom)

Min pointe var at jeg forstår godt hvordan du har det og jeg synes det er synd du skal så meget igennem. Det fortjener du ikke. For fanden da. INGEN fortjener at blive mobbet- Aldrig! Jeg forstår slet ikke hvorfor nogen kan finde på det. Og der er flere der tænker som jeg gør. Så det skal nok gå!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat