Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2010, 18:56   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Uha, det er et godt spørgsmål! Husker jeg rigtigt; du har også endometriose ikke? Det har jeg også, og jeg har det på nøjagtig samme måde som dig med trætheden, nætterne osv, og jeg har ikke engang fibromyalgi oveni. Det må være hårdt, og jeg kender godt følelsen af at være SÅ træt at man simpelthen ikke kan hænge sammen, og ja, man bliver virkelig deprimeret af det, for trætheden er så dræbende for al lyst og motivation og hvor end man gerne vil, så hænger det ikke sammen med at arbejde på bestemte tidspunkter.

Jeg kan ikke sige, hvor meget der skal til desværre. Selv fik jeg pension sidste år efter en lang og sej kamp, men til sidst måtte jeg også melde klart ud; jeg kunne simpelthen ikke mere, og så blev jeg langt om længe indstillet. Har din læge sendt papirer til kommunen?
Jeg er ikke så meget inde i det med at søge selv, ved egentlig ikke om der er noget at miste, der hvor du står nu? Måske nogle andre kan svare på det.

Men jeg forstår dig godt, for der kommer et punkt hvor man bare ikke KAN mere!
Håber snart, de får øjnene op for det, du må tale med din læge og så melde fra så meget som det er nødvendigt, så de ikke får et forkert billede af din arbejdsevne.

Sender dig mange tanker og kram
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat