Se enkelt indlæg
Gammel 15-03-2010, 03:46   #31
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg kom lige i tanke om at der vist står noget om at man KUN kan tildeles reva hvis man efter endt forløb kan blive selv forsørgende (i øvrigt også grunden til at man ikke har ret til andet end kontanthjælp) Den skal du altså også have med i din klage... kommunen har ULOVLIGT givet dig en revalidering da dine lægepapirer jo klart siger at du IKKE kunne blive selv forsørgende (gennemføre revalidering).... find §§ om revalidering der står det

Fremhæv i øvrigt også at forløbet mere fungerede som afklarings/-praktik forløb, end som enlig revalidering i og for sig med at det er unormalt at øge tiden under revalidering, det hører hjemme under et afklarings forløb så som arbejdsprøvning.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vim Se meddelelser
Kan Jensen fortsætte på revalidering, mens kommunen undersøger fleksmuligheden? Dvs. at Jensen altså fortsætter (mere eller mindre deltagende) og derved beholder sin revalideringsydelse, og hvis så kommunen godkender til fleks, så kommer Jensen på ledighedsydelse indtil der er et job?
Hilsen vim
Klart NEJ fordi Jensen ikke opfylder betingelserne, værgen de generelle bestemmelser for revalidering eller den kontrakt der er lavet med kommunen... hvis betingelserne blev opfyldt kunne kommunen såre simpel ikke stoppe forløbet på baggrund af at Jensen ikke er oppe på nok timer.
De stopper jo netop fordi Jensen ikke har de timer der skal til = opfylder ikke betingelserne.

Noget helt 3... og det er et spørgsmål... er der mulighed for at søge en § 17... normalt siger "vi" jo at kommunen skal fortsætte den ydelse folk får, til der ligger en afgørelse på § 17, det må da også gælde selv om at det er revalidering og ikke sygedagpenge?? (men jeg ved altså ikke hvad §§ om det at søge 17 siger)

Bare en tanke (husk jeg spørger *ss*) som en mulighed i forhold til økonomien, og at komme videre i systemet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat